Wolldexcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@sinanalemi; Hocam'dan rahatlıkla işlemlerinizi halledebilirsiniz. Çok defa wmz bozum yaptırdım.
%25 komisyonu var hocam aşırı fazla