Bir işin %50 si bir işin hiç bişeyinden karlıdır. Paranın orda kalmasının sana faydası yok. O zaman pasaport ya da kimliğinizi onaylatıp çekim yapın. Tabii rus sitesine kimlik bilgilerinizi paylaşmak ne kadar doğru tartışılır. Ama daha iyi alternatif varsa senin ağzından da duymak isterim?
Onaylı hesaptan nasıl çekim yapılıyor ki hocam? İşin özeti paranın orda kalmasını kimse istemez ama yüksek miktarlarda komisyonda tamam demezler.
şunu merak ediyorum komisyon hep vardı zaten öyle değil mi ukrayna olayı ile bu komisyon arttı öncesinde komisyon ne kadardı
Bundan 8-9 ay önce %10 komisyonla bozmuştum forumdan