• 02-10-2022, 22:53:20
    #1
    Merhabalar, şahıs işletmesiyim fakat bilanço defteri tutulduğu için aylık muhasebe ödemesi çok yüksek geliyor. Bu yıl motor vs alıp şahıs işletmesinin karını düşürüp normal defter tutulmayan ödeme sistemine geri dönmek istiyorum. Böyle birşey mümkün mü?
  • 02-10-2022, 22:55:50
    #2
    adi tüccar'da olabilir şahıs şirketinden kastınız sanırım adi tüccar
  • 03-10-2022, 00:16:58
    #3
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, şahıs işletmesiyim fakat bilanço defteri tutulduğu için aylık muhasebe ödemesi çok yüksek geliyor. Bu yıl motor vs alıp şahıs işletmesinin karını düşürüp normal defter tutulmayan ödeme sistemine geri dönmek istiyorum. Böyle birşey mümkün mü?
    Maalesef cironuzun ve alış faturalarınızın düşmesi lazım geri İşletme defterine dönebilmeniz için ama şirketinizin cirosuna tekrar bakmayı rica edin belki bu sene sınırın altına kalmışsınızdır.
  • 03-10-2022, 00:36:14
    #4
    Aylık ne kadar muhasebe ücreti
  • 03-10-2022, 08:35:25
    #5
    worksd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef cironuzun ve alış faturalarınızın düşmesi lazım geri İşletme defterine dönebilmeniz için ama şirketinizin cirosuna tekrar bakmayı rica edin belki bu sene sınırın altına kalmışsınızdır.
    Tek faturada sıfır motor alırsam ciroyu düşüremez miyim?
  • 03-10-2022, 08:35:42
    #6
    worksd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef cironuzun ve alış faturalarınızın düşmesi lazım geri İşletme defterine dönebilmeniz için ama şirketinizin cirosuna tekrar bakmayı rica edin belki bu sene sınırın altına kalmışsınızdır.
    BORTECINE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık ne kadar muhasebe ücreti
    1750 tl sanal ofis ile beraber
  • 03-10-2022, 08:44:03
    #7
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek faturada sıfır motor alırsam ciroyu düşüremez miyim?
    Yok hayır ciro satışlarınızın toplamı demektir alışlarla bir alakası yoktur 2021 yılında cironuz 570.000 TL’nin altında ise İşletme defterine dönebilirsiniz.
  • 03-10-2022, 17:10:34
    #8
    Çok fazla ödüyorsun benim dükkanım var araba alıp satıyorum birinci sınıf deftere tabiyim aylık 350 TL ücret ödüyorum oda yeni oldu İzmir deyim yakından yardımcı olurum