Merhabalar, şahıs işletmesiyim fakat bilanço defteri tutulduğu için aylık muhasebe ödemesi çok yüksek geliyor. Bu yıl motor vs alıp şahıs işletmesinin karını düşürüp normal defter tutulmayan ödeme sistemine geri dönmek istiyorum. Böyle birşey mümkün mü?