Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, şahıs işletmesiyim fakat bilanço defteri tutulduğu için aylık muhasebe ödemesi çok yüksek geliyor. Bu yıl motor vs alıp şahıs işletmesinin karını düşürüp normal defter tutulmayan ödeme sistemine geri dönmek istiyorum. Böyle birşey mümkün mü?
Maalesef cironuzun ve alış faturalarınızın düşmesi lazım geri İşletme defterine dönebilmeniz için ama şirketinizin cirosuna tekrar bakmayı rica edin belki bu sene sınırın altına kalmışsınızdır.