• 01-10-2022, 03:06:45
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar. Görselde ki özelliklere sahip iMac alınır mı?
    Bilgisayarı sadece basit web kullanımı - günlük kullanımda, youtube, twitter, facebook vs. de kullanacağım. Herhangi bir kasma gecikme yaşanır mı veya bu kullanım için minumum hangi özellikleri taşıması gerekir?



  • 01-10-2022, 03:11:50
    #2
    ayoft.com
    Yalnızca dediğiniz işler içinse, rahatlıkla kullanabileceğinizi düşünüyorum.
  • 01-10-2022, 03:16:27
    #3
    Oyun oynanamayacak OS'a OS demem ben.
  • 01-10-2022, 03:34:09
    #4
    Alınmaz!
    • drakecfh
    drakecfh bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-10-2022, 03:51:42
    #5
    Ekran yanık değilse alınır. 2015 ve öncesinde ekran yanma problemi var. Belirttiğiniz işleri rahatlıkla görür.
  • 01-10-2022, 04:55:26
    #6
    Çok teşekkür ediyorum herkese. Sanırım alacağım fiyatı uygun.
    @Albayraktech; sizce neden alınmaz hocam
  • 01-10-2022, 06:30:13
    #7
    drakecfh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ediyorum herkese. Sanırım alacağım fiyatı uygun.
    @Albayraktech; sizce neden alınmaz hocam
    Son alıcısı sizsiniz. Haberiniz olsun. sakın ama sakın almayın.
    Siz biraz İMac'in büyüsüne kapılmış olabilirsiniz. Ama bu bilgisayar çöp fiyatı 2000TL ise alınabilir.
    5/6 bin ise gidip güzel bir bilgisayar toplayabilirsiniz. İşlemcisinide APU alırsınız. Bu bilgisayardan 15 kat daha hızlı olur.
    Bende İMac kullanıyorum ama bu gösterdiğiniz modeli dedem kullanıyordu.
    • drakecfh
    drakecfh bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-10-2022, 18:30:18
    #8
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son alıcısı sizsiniz. Haberiniz olsun. sakın ama sakın almayın.
    Siz biraz İMac'in büyüsüne kapılmış olabilirsiniz. Ama bu bilgisayar çöp fiyatı 2000TL ise alınabilir.
    5/6 bin ise gidip güzel bir bilgisayar toplayabilirsiniz. İşlemcisinide APU alırsınız. Bu bilgisayardan 15 kat daha hızlı olur.
    Bende İMac kullanıyorum ama bu gösterdiğiniz modeli dedem kullanıyordu.
    Çok iyi olmadığını biliyorum hocam. Ama dediğim işlemlerde keyfi kullanacağım. Fiyatı 2750 civarı. Ayrıca bir kaç bilgisayarım var oyun veya başka işlerimde kullandığım. Bu dediğim gibi keyfi olacak. Yine de değerlendiriyorum söylediklerinizi. Fiyatı uygun diye dikkatimi çekti sadece.
  • 01-10-2022, 18:36:09
    #9
    2009 mu ben mi yanlış okuyorum?