Son alıcısı sizsiniz. Haberiniz olsun. sakın ama sakın almayın.
Siz biraz İMac'in büyüsüne kapılmış olabilirsiniz. Ama bu bilgisayar çöp fiyatı 2000TL ise alınabilir.
5/6 bin ise gidip güzel bir bilgisayar toplayabilirsiniz. İşlemcisinide APU alırsınız. Bu bilgisayardan 15 kat daha hızlı olur.
Bende İMac kullanıyorum ama bu gösterdiğiniz modeli dedem kullanıyordu.
Çok iyi olmadığını biliyorum hocam. Ama dediğim işlemlerde keyfi kullanacağım. Fiyatı 2750 civarı. Ayrıca bir kaç bilgisayarım var oyun veya başka işlerimde kullandığım. Bu dediğim gibi keyfi olacak. Yine de değerlendiriyorum söylediklerinizi. Fiyatı uygun diye dikkatimi çekti sadece.