drakecfh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ediyorum herkese. Sanırım alacağım fiyatı uygun.
@Albayraktech; sizce neden alınmaz hocam
Son alıcısı sizsiniz. Haberiniz olsun. sakın ama sakın almayın.
Siz biraz İMac'in büyüsüne kapılmış olabilirsiniz. Ama bu bilgisayar çöp fiyatı 2000TL ise alınabilir.
5/6 bin ise gidip güzel bir bilgisayar toplayabilirsiniz. İşlemcisinide APU alırsınız. Bu bilgisayardan 15 kat daha hızlı olur.
Bende İMac kullanıyorum ama bu gösterdiğiniz modeli dedem kullanıyordu.