• 30-09-2022, 19:03:40
    #1
    3 aylık vizem çıktı 1 temmuz Antalya idatadan başvurmuştum.
    İlk vize başvurumdu hayatımdaki ve ilk vizem
    Şimdi sorum 2. Almanya vizesini daha mı kolay alırım?
    Ayrıca diğer ülkelere vize almak istersem örneğin Amerika daha önce Almanya vizesi almış olmam kolaylaştırır mı
  • 30-09-2022, 19:05:07
    #2
    hayırlı olsun hocam
    çikolatamızı verirsiniz r10 ailesine
  • 30-09-2022, 19:11:43
    #3
    Hayırlı olsun hocam size özelden bir soru sordum cevaplarsanız çok mutlu olurum
  • 30-09-2022, 19:12:58
    #4
    gırıs cıkısınıza dıkkat edersenız ve bır sorun cıkarmazsanız evet dıger vızeler daha da kolaylasır cunku bunar diğer ülkeler için referans olarak bakılıyor.
  • 30-09-2022, 19:27:38
    #5
    hayırlı olsun darısı başıma
  • 30-09-2022, 19:29:43
    #6
    Play Console Alım ✅
    Darısı bizim başımıza
  • 03-10-2022, 11:38:35
    #7
    Hangi evrakları teslim ettiniz. Önerebileceğiniz bir püf noktası var mı? Yılbaşında 2 haftalığına tatil amaçlı bir seyahat için vize randevusu aldım. Banka dökümü beni düşündürüyor. biraz borcum var o sıkıntı yaratır mı acaba