3 aylık vizem çıktı 1 temmuz Antalya idatadan başvurmuştum.
İlk vize başvurumdu hayatımdaki ve ilk vizem
Şimdi sorum 2. Almanya vizesini daha mı kolay alırım?
Ayrıca diğer ülkelere vize almak istersem örneğin Amerika daha önce Almanya vizesi almış olmam kolaylaştırır mı