Hangi evrakları teslim ettiniz. Önerebileceğiniz bir püf noktası var mı? Yılbaşında 2 haftalığına tatil amaçlı bir seyahat için vize randevusu aldım. Banka dökümü beni düşündürüyor. biraz borcum var o sıkıntı yaratır mı acaba