selamlar.
3 ayda günde aralıklarla toplam 2-3 saat uğraşarak,
ayda x.xxx gelirler elde ettiğim pasif gelirimi e book halinde satışa çıkarmalı miyim?
madem kazanıyorsun neden paylaşıyorsun herkesle, diyenler için elektrik isindeyim bir süredir bu nedenle yeteri kadar vakit ayıramiyorum+ olarak cok fazla bu konuda e book egitim seti turedi ve alan insanlar genel anlamiyla memnun değil.
biliyorum karşılaşmaktan sıkılmış olabilirsiniz suyu çıktı artik bu kategorinin ( fake hesap kasma) ancak ilgiye bağlı taş taşimadan cok bilgi gereksinim gerektirmeden hatri sayılır para kazandırır.
sizce çıkarmalı mıyım?
Pasif gelirimi e book yapmalı mıyım?
18
●584
- 29-09-2022, 19:41:51
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 29-09-2022, 19:43:47Merhabalar,savasgurme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu enflasyon ortamında x.xxx değerinde pasif gelir kazanıyorsanız bence çıkarın derim.
Hatta ilk konu ile alakalı takipte olacağım, 9 saat PC başındayım 2-3 saatten fazlasını harcayabilirim..
- 29-09-2022, 19:46:53Günlük 2-3 saat harcayacağınız bir iş pasif gelir değil ek gelirdir hocam. Bilgi amaçla yazıyorum.ozgurahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2022, 19:48:11Hocam bilgisayar başında ve evde 9-12 saat kalıyorum ve 3-6 bilgisayara ulaşımım mevcut olduğu için 2-3 saat harcamak benim için uygundur, ek gelir olması için..ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2022, 19:55:11neden peki hocam?ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslinda 2-3 saat dedigime bakmayin 3 saatte bir 5 dk 10 dk goz atmak o da farz degil kontrol amaçlı dedim bir de en kötü ihtimalleri varsayarak konusuyorum. 4 kisilik ekibim vardi bazilari 2 pc ile çalışıyordu aylik toplam 4 kisi 50 k kazandığımız da oldu 10 k kazandığımız da, ancak konuya 6 ayda xxx.xxx kazanmis pasif gelir paylasmali miyim diye girmedim hocam. yine de yorumunuz fikriniz cin teşekkür ederim.ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle