savasgurme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar.
3 ayda günde aralıklarla toplam 2-3 saat uğraşarak,
ayda x.xxx gelirler elde ettiğim pasif gelirimi e book halinde satışa çıkarmalı miyim?
madem kazanıyorsun neden paylaşıyorsun herkesle, diyenler için elektrik isindeyim bir süredir bu nedenle yeteri kadar vakit ayıramiyorum+ olarak cok fazla bu konuda e book egitim seti turedi ve alan insanlar genel anlamiyla memnun değil.
biliyorum karşılaşmaktan sıkılmış olabilirsiniz suyu çıktı artik bu kategorinin ( fake hesap kasma) ancak ilgiye bağlı taş taşimadan cok bilgi gereksinim gerektirmeden hatri sayılır para kazandırır.
sizce çıkarmalı mıyım?
Merhabalar,

Hocam bu enflasyon ortamında x.xxx değerinde pasif gelir kazanıyorsanız bence çıkarın derim.
Hatta ilk konu ile alakalı takipte olacağım, 9 saat PC başındayım 2-3 saatten fazlasını harcayabilirim..