ozgurahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Hocam bu enflasyon ortamında x.xxx değerinde pasif gelir kazanıyorsanız bence çıkarın derim.
Hatta ilk konu ile alakalı takipte olacağım, 9 saat PC başındayım 2-3 saatten fazlasını harcayabilirim..
Günlük 2-3 saat harcayacağınız bir iş pasif gelir değil ek gelirdir hocam. Bilgi amaçla yazıyorum.