selamlar.
3 ayda günde aralıklarla toplam 2-3 saat uğraşarak,
ayda x.xxx gelirler elde ettiğim pasif gelirimi e book halinde satışa çıkarmalı miyim?
madem kazanıyorsun neden paylaşıyorsun herkesle, diyenler için elektrik isindeyim bir süredir bu nedenle yeteri kadar vakit ayıramiyorum+ olarak cok fazla bu konuda e book egitim seti turedi ve alan insanlar genel anlamiyla memnun değil.
biliyorum karşılaşmaktan sıkılmış olabilirsiniz suyu çıktı artik bu kategorinin ( fake hesap kasma) ancak ilgiye bağlı taş taşimadan cok bilgi gereksinim gerektirmeden hatri sayılır para kazandırır.
sizce çıkarmalı mıyım?