Sağ altta şarj oluyor ama altta şarjı az kalmış gibi uyarı veriyor dediğiniz gibi. Bu. cihaz şarjda olmasına rağmen kapanır mı ?
Şarjdayken kapanmaz lakin şarjdan çıkarınca hemen veya 1-2 dk içerisinde kapanır. Tavsiyem batarya almanız, bu şekilde ne kadar sağlıklı kullanım olur bilgim yok. Ya da en azından bataryayı çıkartıp kullanın yeni batarya alana kadar.
Şarjdayken kapanmaz lakin şarjdan çıkarınca hemen veya 1-2 dk içerisinde kapanır. Tavsiyem batarya almanız, bu şekilde ne kadar sağlıklı kullanım olur bilgim yok. Ya da en azından bataryayı çıkartıp kullanın yeni batarya alana kadar.