Sağ altta şarj oluyor ama altta şarjı az kalmış gibi uyarı veriyor dediğiniz gibi. Bu. cihaz şarjda olmasına rağmen kapanır mı ?
Şarjdayken kapanmaz lakin şarjdan çıkarınca hemen veya 1-2 dk içerisinde kapanır. Tavsiyem batarya almanız, bu şekilde ne kadar sağlıklı kullanım olur bilgim yok. Ya da en azından bataryayı çıkartıp kullanın yeni batarya alana kadar.