• 25-09-2022, 20:34:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hocalarım konu biraz komik zengin olduğunu hepimiz biliyoruz olabilir ama gerçekler bu konuda bence benim düşüncem yahu asgari ücretle çalışıp nasıl bu kadar yükselip bütün illere açmış hadi onu geçtim ben 1 tane medimarket açmaya kalkmaya çalışam 60 yıl çalışmam lazım belki oda yetmez bunlar asgari ücretle çalışıp hiçmi yemek yememişler hiçmi içmemisler hocalarım bir asgari ücretle bu kadar yükselisin sırrını biri bana anlatsın bende böyle yükselmek istiyorum 🤗😂
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      1979 da kurulmuş sanırım. O zamanki şartlarla şimdi ki şartlar bir değil. Şimdi ki devirde de aynı düşünceye sahip insanlar dükkan açarım sonra büyür gider diyor ama öyle değil.

      En basiti benim dedem inşaatta çalışarak 2 tane ev almış arsa almış. Şimdi ömür boyu çalışsan ev alamazsın. O zamanlarda da okuyan insanı bir şeye benzetmezlermiş ticaretle uğraşan insanları severlermiş. Şimdi bu durumda değişti. Demem o ki devire ayak uyduran kazanır ama eskisi gibi kolay değil bir şeylerin sahibi olmak. Biz gece gündüz çalışıyoruz anca karnımızı doyuruyoruz.
  • 25-09-2022, 20:35:47
    #2
  • 25-09-2022, 20:38:10
    #3
    Hocam çok düşünme sen , sıyırırsın samimi söylüyorum manyak olursun
    • ilkansahin
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-09-2022, 20:41:28
    #4
    Mediamarkt alman menşeli bir firma değil miydi? 🤔
  • 25-09-2022, 20:43:37
    #5
    O kadar mağazaları var.
    Sence fakir mi?
  • 25-09-2022, 20:44:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Fakir olmadığını bende biliyorum hocam ama asgari ücretle çalışıp bu kadar yükselmek akla mantığı sığmıyor 😅
  • 25-09-2022, 20:54:14
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    1979 da kurulmuş sanırım. O zamanki şartlarla şimdi ki şartlar bir değil. Şimdi ki devirde de aynı düşünceye sahip insanlar dükkan açarım sonra büyür gider diyor ama öyle değil.

    En basiti benim dedem inşaatta çalışarak 2 tane ev almış arsa almış. Şimdi ömür boyu çalışsan ev alamazsın. O zamanlarda da okuyan insanı bir şeye benzetmezlermiş ticaretle uğraşan insanları severlermiş. Şimdi bu durumda değişti. Demem o ki devire ayak uyduran kazanır ama eskisi gibi kolay değil bir şeylerin sahibi olmak. Biz gece gündüz çalışıyoruz anca karnımızı doyuruyoruz.
  • 25-09-2022, 21:35:56
    #8
    Python Coder
    Sıfırdan mediamarkt açma e-book'u