Medimarket sahibi zenginmi
7
●434
- 25-09-2022, 20:34:54Üyeliği durdurulduHocalarım konu biraz komik zengin olduğunu hepimiz biliyoruz olabilir ama gerçekler bu konuda bence benim düşüncem yahu asgari ücretle çalışıp nasıl bu kadar yükselip bütün illere açmış hadi onu geçtim ben 1 tane medimarket açmaya kalkmaya çalışam 60 yıl çalışmam lazım belki oda yetmez bunlar asgari ücretle çalışıp hiçmi yemek yememişler hiçmi içmemisler hocalarım bir asgari ücretle bu kadar yükselisin sırrını biri bana anlatsın bende böyle yükselmek istiyorum 🤗😂
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 25-09-2022, 20:54:14Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.1979 da kurulmuş sanırım. O zamanki şartlarla şimdi ki şartlar bir değil. Şimdi ki devirde de aynı düşünceye sahip insanlar dükkan açarım sonra büyür gider diyor ama öyle değil.
En basiti benim dedem inşaatta çalışarak 2 tane ev almış arsa almış. Şimdi ömür boyu çalışsan ev alamazsın. O zamanlarda da okuyan insanı bir şeye benzetmezlermiş ticaretle uğraşan insanları severlermiş. Şimdi bu durumda değişti. Demem o ki devire ayak uyduran kazanır ama eskisi gibi kolay değil bir şeylerin sahibi olmak. Biz gece gündüz çalışıyoruz anca karnımızı doyuruyoruz.