Hocalarım konu biraz komik zengin olduğunu hepimiz biliyoruz olabilir ama gerçekler bu konuda bence benim düşüncem yahu asgari ücretle çalışıp nasıl bu kadar yükselip bütün illere açmış hadi onu geçtim ben 1 tane medimarket açmaya kalkmaya çalışam 60 yıl çalışmam lazım belki oda yetmez bunlar asgari ücretle çalışıp hiçmi yemek yememişler hiçmi içmemisler hocalarım bir asgari ücretle bu kadar yükselisin sırrını biri bana anlatsın bende böyle yükselmek istiyorum 🤗😂