1979 da kurulmuş sanırım. O zamanki şartlarla şimdi ki şartlar bir değil. Şimdi ki devirde de aynı düşünceye sahip insanlar dükkan açarım sonra büyür gider diyor ama öyle değil.

En basiti benim dedem inşaatta çalışarak 2 tane ev almış arsa almış. Şimdi ömür boyu çalışsan ev alamazsın. O zamanlarda da okuyan insanı bir şeye benzetmezlermiş ticaretle uğraşan insanları severlermiş. Şimdi bu durumda değişti. Demem o ki devire ayak uyduran kazanır ama eskisi gibi kolay değil bir şeylerin sahibi olmak. Biz gece gündüz çalışıyoruz anca karnımızı doyuruyoruz.