• 25-09-2022, 13:09:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar, duyduğuma göre havaalanlarında leptop dizüstü bilgisayar kontrolü yapılıyormuş , bilgisayarını açtırıp tekrar kapatmanı istiyorlarmış .
    Bu doğru mu ? Ayrıca bilgisayar bozuksa veya şarjı biterse ne olur ? Yurtdışından gelirken akrabam bana ve dayıma bilgisayar getirmek istiyor , kendi bilgisayarı da var 3 leptopla havaalanından geçse herhangi bir sıkıntı yaşar mı ?
  • 25-09-2022, 13:10:10
    #2
    Sıkıntısız geçiyorlar İstanbul dan sadece elektronikleri gösteriyorsunuz açma kapama yok
  • 25-09-2022, 13:10:35
    #3
    ilk defa duyuyorum öyle bir şey
  • 25-09-2022, 13:11:13
    #4
    LOTUSLİSANS.COM
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, duyduğuma göre havaalanlarında leptop dizüstü bilgisayar kontrolü yapılıyormuş , bilgisayarını açtırıp tekrar kapatmanı istiyorlarmış .
    Bu doğru mu ? Ayrıca bilgisayar bozuksa veya şarjı biterse ne olur ? Yurtdışından gelirken akrabam bana ve dayıma bilgisayar getirmek istiyor , kendi bilgisayarı da var 3 leptopla havaalanından geçse herhangi bir sıkıntı yaşar mı ?
    Evet doğru, mümkünse cihazınızı hemen ulaşabileceğiniz bir yere koyun yoksa tüm çantayı boşaltmanız gerekebilir. Diğer sorularınızın cevabını ben de hep merak etmişimdir
  • 25-09-2022, 13:13:26
    #5
    duyduğuklarınız doğru. fakat pandemiden sonra kontrol yapmamaya başladılar ama sağı solu belli olmuyor keyfi diyebilirim. örnek vermek gerekirse benim bilgisayarım uçağın el bagaj kısmına ölçüleri uyduğu için sığıyor. kapıdaki güvenlik görevlisi tutturdu almazlar boşa gitme geç kalırsın bende inat ettim alırlar diye ve aldılar.
    Anlatmak istediğim, güvenlik görevlisinin insiyatifinde kurallar gereği kontrol etmek zorunda aslında.
  • 25-09-2022, 13:16:02
    #6
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    duyduğuklarınız doğru. fakat pandemiden sonra kontrol yapmamaya başladılar ama sağı solu belli olmuyor keyfi diyebilirim. örnek vermek gerekirse benim bilgisayarım uçağın el bagaj kısmına ölçüleri uyduğu için sığıyor. kapıdaki güvenlik görevlisi tutturdu almazlar boşa gitme geç kalırsın bende inat ettim alırlar diye ve aldılar.
    Anlatmak istediğim, güvenlik görevlisinin insiyatifinde kurallar gereği kontrol etmek zorunda aslında.
    Bir ara amerika uçuşlarında el bagajında laptop yasaktı o yüzden uçak altına gönderiyordu herkes. Belki uygulama değişmiştir
  • 25-09-2022, 13:17:13
    #7
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntısız geçiyorlar İstanbul dan sadece elektronikleri gösteriyorsunuz açma kapama yok
    wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa duyuyorum öyle bir şey
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet doğru, mümkünse cihazınızı hemen ulaşabileceğiniz bir yere koyun yoksa tüm çantayı boşaltmanız gerekebilir. Diğer sorularınızın cevabını ben de hep merak etmişimdir
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    duyduğuklarınız doğru. fakat pandemiden sonra kontrol yapmamaya başladılar ama sağı solu belli olmuyor keyfi diyebilirim. örnek vermek gerekirse benim bilgisayarım uçağın el bagaj kısmına ölçüleri uyduğu için sığıyor. kapıdaki güvenlik görevlisi tutturdu almazlar boşa gitme geç kalırsın bende inat ettim alırlar diye ve aldılar.
    Anlatmak istediğim, güvenlik görevlisinin insiyatifinde kurallar gereği kontrol etmek zorunda aslında.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ara amerika uçuşlarında el bagajında laptop yasaktı o yüzden uçak altına gönderiyordu herkes. Belki uygulama değişmiştir
    Peki 3 leptop getirebilir mi ? Bunun vergilendirilmesi yapılır mı? Ücret alırlar mı ?
  • 25-09-2022, 13:18:14
    #8
    Telefonda 2den sonra sıkıntı oluyordu muhtemelen laptopta da aynı şey olacaktır. Eğer gümrükçü çevirirse sıkıntı olabilir
  • 25-09-2022, 14:39:40
    #9
    Çok uçuşa katıldım. Laptopnuzu çantanızdan çıkarıyorsunuz ve güvenlikteki kaba koyuyorsunuz o kadar. Şimdiye kadar bilgisayarı hiç açtırmadılar ve duymadım açtırdıklarını. Sırada bir dünya insan var zaten hepsinin bilgisayarını açtırsalar saatler geçer.

    Not: Tek bir kişi 3 laptop ile gelirse sıkıntı çıkabilir. Gümrükte vergi ödemenizi talep ederler kabul etmezse el koyarlar.