Sıkıntısız geçiyorlar İstanbul dan sadece elektronikleri gösteriyorsunuz açma kapama yok
ilk defa duyuyorum öyle bir şey
Evet doğru, mümkünse cihazınızı hemen ulaşabileceğiniz bir yere koyun yoksa tüm çantayı boşaltmanız gerekebilir. Diğer sorularınızın cevabını ben de hep merak etmişimdir
duyduğuklarınız doğru. fakat pandemiden sonra kontrol yapmamaya başladılar ama sağı solu belli olmuyor keyfi diyebilirim. örnek vermek gerekirse benim bilgisayarım uçağın el bagaj kısmına ölçüleri uyduğu için sığıyor. kapıdaki güvenlik görevlisi tutturdu almazlar boşa gitme geç kalırsın bende inat ettim alırlar diye ve aldılar.
Anlatmak istediğim, güvenlik görevlisinin insiyatifinde kurallar gereği kontrol etmek zorunda aslında.
Bir ara amerika uçuşlarında el bagajında laptop yasaktı o yüzden uçak altına gönderiyordu herkes. Belki uygulama değişmiştir
Peki 3 leptop getirebilir mi ? Bunun vergilendirilmesi yapılır mı? Ücret alırlar mı ?