Çok uçuşa katıldım. Laptopnuzu çantanızdan çıkarıyorsunuz ve güvenlikteki kaba koyuyorsunuz o kadar. Şimdiye kadar bilgisayarı hiç açtırmadılar ve duymadım açtırdıklarını. Sırada bir dünya insan var zaten hepsinin bilgisayarını açtırsalar saatler geçer.
Not: Tek bir kişi 3 laptop ile gelirse sıkıntı çıkabilir. Gümrükte vergi ödemenizi talep ederler kabul etmezse el koyarlar.