Merhaba arkadaşlar, duyduğuma göre havaalanlarında leptop dizüstü bilgisayar kontrolü yapılıyormuş , bilgisayarını açtırıp tekrar kapatmanı istiyorlarmış .
Bu doğru mu ? Ayrıca bilgisayar bozuksa veya şarjı biterse ne olur ? Yurtdışından gelirken akrabam bana ve dayıma bilgisayar getirmek istiyor , kendi bilgisayarı da var 3 leptopla havaalanından geçse herhangi bir sıkıntı yaşar mı ?
Evet doğru, mümkünse cihazınızı hemen ulaşabileceğiniz bir yere koyun yoksa tüm çantayı boşaltmanız gerekebilir. Diğer sorularınızın cevabını ben de hep merak etmişimdir