• 23-09-2022, 22:32:56
    #1
    Merhabalar,
    Bir kızla sevgiliydim 12. Sınıf başından sonuna kadar sevgiliydik geçenlerde ayrıldı tabi benim suçum neden diye sormasın kesin bir şekilde benim suçum. İşte araya biraz zaman girdi bugün ben buna yazdım ne yapıyorsun falan harika konuşuyoruz kız eskisi gibi bana her şeyini anlatıyor. Ama bana diyor boşuna heveslenme sevgili olamayacağız nasıl bir yol izlemeliyim

    Herkesin fikrine ihtiyacım var.
  • 23-09-2022, 22:34:14
    #2
    Kızı dinle
  • 23-09-2022, 22:34:42
    #3
    Play Console Alım ✅
    Olma boşver
  • 23-09-2022, 22:34:56
    #4
    kara56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızı dinle
    Niye öyle diyorsun hocam
  • 23-09-2022, 22:35:14
    #5
    Senden sonra seçenekleri çoğalmış sanırım seçici davranıyor, ama diğer adaylarda sende olan geçmişin verdiği samimiyet/(bazı konularda) güven yok.

    Normal seyrinde devam et o konuyu bir daha o açana kadar açma.
  • 23-09-2022, 22:35:23
    #6
    burakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olma boşver
    Doğru kişi olduğuna eminim
  • 23-09-2022, 22:36:33
    #7
    Schowix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru kişi olduğuna eminim
    Emin olduğunu sandığın şey çoğu zaman yanlıştır
  • 23-09-2022, 22:36:47
    #8
    Akışına bırakın üstelemeyin, bırakın o sizi merak etsin
  • 23-09-2022, 22:36:53
    #9
    Sezar6699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senden sonra seçenekleri çoğalmış sanırım seçici davranıyor, ama diğer adaylarda sende olan geçmişin verdiği samimiyet/(bazı konularda) güven yok.

    Normal seyrinde devam et o konuyu bir daha o açana kadar açma.
    Hocam öyle biri değil sevgili yapacak biri değil aile korkusu yüzünden bile biz 5 Kasım'da sevgili olduk ertesi gün ayrıldık full ders odaklı