Exonol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam içinde kalacaksa ve gerçekten çok pişman olduysan; git düzgünce özür dile, onun hoşuna gidecek ince bir jest yap ama asla beklentin olmasın. Sonra gerçekten üzülürsün. Bir adım atacaksan o adımı sevgili olacağız diye atma. Kendi içini rahat ettirmek için bu adımı at. Yıllar sonra "keşke" dememek için. Sonuç alırsan ne güzel. Sonuç almazsan da zaten böyle olacağını biliyordum diye kendini rahat hisseder ve yoluna devam edersin. İleride keşke dememiş olursun. Zaten ana motivasyon kaynağın bu olacağı için beklentiye girip üzülmemiş olursun. Bol şans.
Teşekkürler hocam ❤️