Merhabalar,
Bir kızla sevgiliydim 12. Sınıf başından sonuna kadar sevgiliydik geçenlerde ayrıldı tabi benim suçum neden diye sormasın kesin bir şekilde benim suçum. İşte araya biraz zaman girdi bugün ben buna yazdım ne yapıyorsun falan harika konuşuyoruz kız eskisi gibi bana her şeyini anlatıyor. Ama bana diyor boşuna heveslenme sevgili olamayacağız nasıl bir yol izlemeliyim
Herkesin fikrine ihtiyacım var.