Merhabalar,
Bir kızla sevgiliydim 12. Sınıf başından sonuna kadar sevgiliydik geçenlerde ayrıldı tabi benim suçum neden diye sormasın kesin bir şekilde benim suçum. İşte araya biraz zaman girdi bugün ben buna yazdım ne yapıyorsun falan harika konuşuyoruz kız eskisi gibi bana her şeyini anlatıyor. Ama bana diyor boşuna heveslenme sevgili olamayacağız nasıl bir yol izlemeliyim
Herkesin fikrine ihtiyacım var.
Tüm Herkes Bakabilir Mi?
36
●1.372
- 23-09-2022, 22:34:56Niye öyle diyorsun hocamkara56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2022, 22:35:23Doğru kişi olduğuna eminimburakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2022, 22:36:33Emin olduğunu sandığın şey çoğu zaman yanlıştırSchowix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2022, 22:36:53Hocam öyle biri değil sevgili yapacak biri değil aile korkusu yüzünden bile biz 5 Kasım'da sevgili olduk ertesi gün ayrıldık full ders odaklıSezar6699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle