• 20-09-2022, 23:52:42
    #1
    selamlar 17 yaşındayım bu sene üniversite kazandım kyk çıkmadı babam da eve çıkartmıyor hiçbir şekilde masraflarıı karşılamıyor kredi çek işe başka falan diyor baştan yurt çıkmasa bile ev sözü vermişti ondan şehir dışı istediğim bölüme gitmiştim şuan izlemem gereken yol nedir dava açsam herhangi bir sonuç alabilirmiyim teşekkürler
  • 20-09-2022, 23:54:45
    #2
    sıradaki level: evden atıldım, nasıl girerim?
  • 20-09-2022, 23:54:54
    #3
    Kardeşim öyle şey mi olur allah aşkına hayata böyle bakış açısı mı olur herkes zor zamanlar geçiriyor.
    Herkesin babası savcı hakim öğretmen değil. Destek olacak diye bir kaide de yok çok okumak istiyorsan biraz motivasyon bas. Okumak için gerekirse rest çek okuyacağım hemde çalışacağım de. Paranı kazan okulunu oku şikayet etmek nedir. Bİraz sakinleş sinirlisin üzgünsün heycanın kırılmış ama ileride pişman olursun ailemi üzdüm diye
  • 20-09-2022, 23:55:31
    #4
    Tam konuya hakim değilim ama şunu bir oku istersen işini görebilir.

    https://dergipark.org.tr/tr/download...le-file/793377
  • 20-09-2022, 23:55:37
    #5
    kayamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim öyle şey mi olur allah aşkına hayata böyle bakış açısı mı olur herkes zor zamanlar geçiriyor.
    Herkesin babası savcı hakim öğretmen değil. Destek olacak diye bir kaide de yok çok okumak istiyorsan biraz motivasyon bas. Okumak için gerekirse rest çek okuyacağım hemde çalışacağım de. Paranı kazan okulunu oku şikayet etmek nedir. Bİraz sakinleş sinirlisin üzgünsün heycanın kırılmış ama ileride pişman olursun ailemi üzdüm diye
    emin ol onlardan daha fazla kazanıyor zaten kazanmasa dağın başındaki yurt çıkardı heralde
  • 20-09-2022, 23:56:21
    #6
    kayamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim öyle şey mi olur allah aşkına hayata böyle bakış açısı mı olur herkes zor zamanlar geçiriyor.
    Herkesin babası savcı hakim öğretmen değil. Destek olacak diye bir kaide de yok çok okumak istiyorsan biraz motivasyon bas. Okumak için gerekirse rest çek okuyacağım hemde çalışacağım de. Paranı kazan okulunu oku şikayet etmek nedir. Bİraz sakinleş sinirlisin üzgünsün heycanın kırılmış ama ileride pişman olursun ailemi üzdüm diye
    Haklısınız hocam, belki babanızın imkanı olsa zaten herşeyi yapıcak. Saçma sapan şeyler düşünmeyin.
  • 20-09-2022, 23:57:32
    #7
    Dostum dava etsen de karlı çıkmayacaksın ki, işi inada bindirmiş olacaksın ve üniversiteye yine gidemeyeceksin. Eğer cidden üniversite hayalinse git, kendi ayaklarının üstünde durmayı dene.
  • 20-09-2022, 23:57:41
    #8
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıradaki level: evden atıldım, nasıl girerim?
    babamda yaşamıyorum zaten
  • 20-09-2022, 23:57:55
    #9
    Savcıya ne diyeceksiniz babam bana para vermiyor mu?
    Dava nasıl açılır diye değil de nasıl bir yol izlemeliyim diye konu açsanız daha iyi olurdu.

    Babanızın parası varda mı yardımcı olmuyor yoksa imkansızlıktan mı?