Kardeşim öyle şey mi olur allah aşkına hayata böyle bakış açısı mı olur herkes zor zamanlar geçiriyor.
Herkesin babası savcı hakim öğretmen değil. Destek olacak diye bir kaide de yok çok okumak istiyorsan biraz motivasyon bas. Okumak için gerekirse rest çek okuyacağım hemde çalışacağım de. Paranı kazan okulunu oku şikayet etmek nedir. Bİraz sakinleş sinirlisin üzgünsün heycanın kırılmış ama ileride pişman olursun ailemi üzdüm diye
Haklısınız hocam, belki babanızın imkanı olsa zaten herşeyi yapıcak. Saçma sapan şeyler düşünmeyin.