Savcıya ne diyeceksiniz babam bana para vermiyor mu?
Dava nasıl açılır diye değil de nasıl bir yol izlemeliyim diye konu açsanız daha iyi olurdu.

Babanızın parası varda mı yardımcı olmuyor yoksa imkansızlıktan mı?