selamlar 17 yaşındayım bu sene üniversite kazandım kyk çıkmadı babam da eve çıkartmıyor hiçbir şekilde masraflarıı karşılamıyor kredi çek işe başka falan diyor baştan yurt çıkmasa bile ev sözü vermişti ondan şehir dışı istediğim bölüme gitmiştim şuan izlemem gereken yol nedir dava açsam herhangi bir sonuç alabilirmiyim teşekkürler