• 20-09-2022, 17:10:33
    #1
    R10 Ailesi öncelikle selamlar..

    Ben İsmail. 18 Yaşındayım, Web tasarım ve Grafik okudum lisede. Şuanda az düzey html css bilgim var en azından mantığını çözdüm işin.
    Kendimi geliştirmek için videolar vs izliyorum fakat artık beni motive eden birşey olmadığından dolayı öğrenirken sıkılıyorum. zevkli geliyor ama sıkılıyorum.
    Artık kendim para kazanmak istiyorum. Ne yapmam gerekli yol gösterirseniz çok sevinirim.
  • 20-09-2022, 17:14:01
    #2
    Hocam kendinizi proje geliştirecek düzeye getirip, örnek projelerle yazılım ajanslarına iş başvurusunda bulunabilirsiniz veya özel olarak iş alabilirsiniz..
  • 20-09-2022, 17:14:01
    #3
    İşe neden girmiyorsun.
  • 20-09-2022, 17:15:14
    #4
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe neden girmiyorsun.
    Hocam şuanda yazılım şirketindeyim sadece 2 kişi çalışıyoruz. staj yapıyorum açıkçası.
  • 20-09-2022, 17:35:55
    #5
    ismailonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuanda yazılım şirketindeyim sadece 2 kişi çalışıyoruz. staj yapıyorum açıkçası.
    O zaman süper acele etme işi öğren öyle hemen para kazanayım moduna girme..
    Belirli şeyleri kavra sonra gerisi gelir