R10 Ailesi öncelikle selamlar..
Ben İsmail. 18 Yaşındayım, Web tasarım ve Grafik okudum lisede. Şuanda az düzey html css bilgim var en azından mantığını çözdüm işin.
Kendimi geliştirmek için videolar vs izliyorum fakat artık beni motive eden birşey olmadığından dolayı öğrenirken sıkılıyorum. zevkli geliyor ama sıkılıyorum.
Artık kendim para kazanmak istiyorum. Ne yapmam gerekli yol gösterirseniz çok sevinirim.
İş Hayatına yönelik adımlar.
4
●150
- 20-09-2022, 17:10:33
- 20-09-2022, 17:15:14Hocam şuanda yazılım şirketindeyim sadece 2 kişi çalışıyoruz. staj yapıyorum açıkçası.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2022, 17:35:55O zaman süper acele etme işi öğren öyle hemen para kazanayım moduna girme..ismailonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belirli şeyleri kavra sonra gerisi gelir