R10 Ailesi öncelikle selamlar..
Ben İsmail. 18 Yaşındayım, Web tasarım ve Grafik okudum lisede. Şuanda az düzey html css bilgim var en azından mantığını çözdüm işin.
Kendimi geliştirmek için videolar vs izliyorum fakat artık beni motive eden birşey olmadığından dolayı öğrenirken sıkılıyorum. zevkli geliyor ama sıkılıyorum.
Artık kendim para kazanmak istiyorum. Ne yapmam gerekli yol gösterirseniz çok sevinirim.