ismailonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şuanda yazılım şirketindeyim sadece 2 kişi çalışıyoruz. staj yapıyorum açıkçası.
O zaman süper acele etme işi öğren öyle hemen para kazanayım moduna girme..
Belirli şeyleri kavra sonra gerisi gelir