• 19-09-2022, 13:28:04
    #1
    Evin salonunda laptop kullanırken hiçbir sorun yokken, Odamda çalışma masasına koyduğum zaman çok fena göz ağrısı olur 2-3 sn bakmak bile gözümü ağrıtıyor. Bunun sebebi ne olabilir acaba bilen var mı ilginç bir durum?
    Ekran mat, pencereler ekranın sağında anlam veremedim
  • 19-09-2022, 13:29:37
    #2
    Odanız karanlık olduğunda ve bilgisayarınızda okuma modu yani şu ekranı sarıya çeviren modu açtığınızda göz ağrısını azaltabilirsiniz. Ayrıca az uyku uyuyorsanız da benim gibi bilgisayar başında göz ağrısı çekebilirsiniz.
  • 19-09-2022, 13:29:45
    #3
    Pencereden gelen ışık gözü yoruyordur. Işık olduğu zaman aynı durum bendede oluyor.
  • 19-09-2022, 13:30:03
    #4
    Selamlar, ışıkla ilgili olabilir.
  • 19-09-2022, 13:36:44
    #5
    Ortamın ışığı ile alakası var hocam, düşük ışıkta bilgisayara bakmak gözü yorar.
    Hatta ortamın ışığını değiştiremiyorsanız Bilgisayar Gözlüğü adı verilen mavi ışık engelleyen gözlüklere bakmanızı öneririm.
    Astigamatınız da olabilir. Ona da baktırmanızı öneririm.
  • 19-09-2022, 14:10:27
    #6
    ErenKumek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortamın ışığı ile alakası var hocam, düşük ışıkta bilgisayara bakmak gözü yorar.
    Hatta ortamın ışığını değiştiremiyorsanız Bilgisayar Gözlüğü adı verilen mavi ışık engelleyen gözlüklere bakmanızı öneririm.
    Astigamatınız da olabilir. Ona da baktırmanızı öneririm.
    Perdeleri kapatıp mavi ışık engelleyen gözlük taktım, %60 civarı azaldı biraz daha böyle kullanıp duruma bakayım, olmadı salona yerleşicem
    Geniş alanda ışık gözü almıyor sanırım o sebebten salonda durum iyi güneştende mahrum kalmak istemiyorum, tvd izliyorum zaten güneşde olmazsa tam vampir olcaz