ErenKumek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortamın ışığı ile alakası var hocam, düşük ışıkta bilgisayara bakmak gözü yorar.
Hatta ortamın ışığını değiştiremiyorsanız Bilgisayar Gözlüğü adı verilen mavi ışık engelleyen gözlüklere bakmanızı öneririm.
Astigamatınız da olabilir. Ona da baktırmanızı öneririm.
Perdeleri kapatıp mavi ışık engelleyen gözlük taktım, %60 civarı azaldı biraz daha böyle kullanıp duruma bakayım, olmadı salona yerleşicem
Geniş alanda ışık gözü almıyor sanırım o sebebten salonda durum iyi güneştende mahrum kalmak istemiyorum, tvd izliyorum zaten güneşde olmazsa tam vampir olcaz