Ortamın ışığı ile alakası var hocam, düşük ışıkta bilgisayara bakmak gözü yorar.
Hatta ortamın ışığını değiştiremiyorsanız Bilgisayar Gözlüğü adı verilen mavi ışık engelleyen gözlüklere bakmanızı öneririm.
Astigamatınız da olabilir. Ona da baktırmanızı öneririm.