• 18-09-2022, 19:25:55
    #1
    Arkadaşlar dün babamın edevletin tokiye girdim ekran açıldı başvuru aşamalarının hepsini tamamladım daha sonra ekranda değerlendirme aşamasında falan yazıyordu. Biraz öncede mesaj geldi babama bankada açılan hesaba para yatırın diye onu da yatırdım 5 dakika sonra falan tekrar mesaj geldi hesabınıza para yatırılmıştır diye. Daha sonra tekrar edevlet ekranına gelip baktığımda böyle görünmeye başladı. Babaın tc sonu 6 ve dünden sonra bu ekranın çıkmaması gerekiyor öyle dimi?

    https://www.hizliresim.com/4l1e7hd
  • 18-09-2022, 19:28:07
    #2
    DİJİTAL1 🚀GOOGLE PARTNER
    Yarından sonra görüntüleyebileceksiniz hocam başvuru durumunuzu
  • 18-09-2022, 19:29:49
    #3
    OrhanÖzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarından sonra görüntüleyebileceksiniz hocam başvuru durumunuzu
    iyide hocam o başvuru ekranı bir kez açılıp başvuru yapıldıktan sonra tekrar bu ekrana mı dönüyor?
  • 18-09-2022, 19:31:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gece 00.01 dan itibaren herkes girebilecek ve durumunu görebilecek
  • 18-09-2022, 19:31:22
    #5
    DİJİTAL1 🚀GOOGLE PARTNER
    Hayır tc numarasının son rakamına göre bu ekran karşınıza çıkıyor. Bu ekran olayı bugün son gün. Yarından itibaren başvuru yaptığınız ekranı görebileceksiniz ve başvuru durumunuzu da görebileceksiniz
  • 18-09-2022, 19:37:02
    #6
    OrhanÖzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır tc numarasının son rakamına göre bu ekran karşınıza çıkıyor. Bu ekran olayı bugün son gün. Yarından itibaren başvuru yaptığınız ekranı görebileceksiniz ve başvuru durumunuzu da görebileceksiniz
    Hayır hocam babamın tcsinin sonu 6 yani bu ekrana göre dün açılması gerekiyordu ve açıldı da. Ancak başvuruyu yapıp herşeyi bitirdim. Bugünde parayı yatırdım tekrar e devlete girip bakyım dedim yine bu ekran çıktı onu çözemedim yani

    @haber58;
  • 18-09-2022, 19:37:55
    #7
    Başvuru yapıp, ödeme yapmayı unutan ve red yiyenler... Tekrar başvuru yapabilir mi?
  • 18-09-2022, 19:42:53
    #8
    DİJİTAL1 🚀GOOGLE PARTNER
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam babamın tcsinin sonu 6 yani bu ekrana göre dün açılması gerekiyordu ve açıldı da. Ancak başvuruyu yapıp herşeyi bitirdim. Bugünde parayı yatırdım tekrar e devlete girip bakyım dedim yine bu ekran çıktı onu çözemedim yani

    @haber58;
    Tmm hocam. Bugün tc sonu 8 olanlar dün sizin gördüğünüz sayfayı görüyor. Herşey normal. Yarın tekrar kontrol edin. Bir sorun yok.
  • 18-09-2022, 19:57:13
    #9
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar dün babamın edevletin tokiye girdim ekran açıldı başvuru aşamalarının hepsini tamamladım daha sonra ekranda değerlendirme aşamasında falan yazıyordu. Biraz öncede mesaj geldi babama bankada açılan hesaba para yatırın diye onu da yatırdım 5 dakika sonra falan tekrar mesaj geldi hesabınıza para yatırılmıştır diye. Daha sonra tekrar edevlet ekranına gelip baktığımda böyle görünmeye başladı. Babaın tc sonu 6 ve dünden sonra bu ekranın çıkmaması gerekiyor öyle dimi?

    https://www.hizliresim.com/4l1e7hd
    Bizde aynı şekilde yaptık. Bankadan mesaj geldi, gidip parayı yatırdık. Aynı gün parayı yatırdıktan sonra, başvurunuz reddedilmiştir diye mesaj geldi.

    Şu anda aynı ekran görüntüsü bizde de mevcut.