Arkadaşlar dün babamın edevletin tokiye girdim ekran açıldı başvuru aşamalarının hepsini tamamladım daha sonra ekranda değerlendirme aşamasında falan yazıyordu. Biraz öncede mesaj geldi babama bankada açılan hesaba para yatırın diye onu da yatırdım 5 dakika sonra falan tekrar mesaj geldi hesabınıza para yatırılmıştır diye. Daha sonra tekrar edevlet ekranına gelip baktığımda böyle görünmeye başladı. Babaın tc sonu 6 ve dünden sonra bu ekranın çıkmaması gerekiyor öyle dimi?
https://www.hizliresim.com/4l1e7hd
Bizde aynı şekilde yaptık. Bankadan mesaj geldi, gidip parayı yatırdık. Aynı gün parayı yatırdıktan sonra, başvurunuz reddedilmiştir diye mesaj geldi.
Şu anda aynı ekran görüntüsü bizde de mevcut.