Hayır hocam babamın tcsinin sonu 6 yani bu ekrana göre dün açılması gerekiyordu ve açıldı da. Ancak başvuruyu yapıp herşeyi bitirdim. Bugünde parayı yatırdım tekrar e devlete girip bakyım dedim yine bu ekran çıktı onu çözemedim yani
@haber58;
Tmm hocam. Bugün tc sonu 8 olanlar dün sizin gördüğünüz sayfayı görüyor. Herşey normal. Yarın tekrar kontrol edin. Bir sorun yok.