Seodeveloper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kafam çok karışık..
10
●388
- 15-09-2022, 09:18:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Normalde bana yetiyor azda alsam şu lanet harici hiç kötü bişeyim yoktu. Nadir gezerim ayda yılda bir bir yerlere giderim. Ama tabi 30a geldik evlilik falan bişeyler için para lazım toplayınca yetmiyor. Bu şekilde de olanı kaybediyoruz tabi. Hırs yapmasam güzel gidiyordu ama sonu yok maalesef. Yaptık bi hata düzeltmek bize düşer biraz zaman lazım sadece. İçimde kalmasın diye açtım konuyu çünkü çok tırmalıyor insanı. Ailemlede aram bozulcak öğrenirseler ama söylemem lazım sanırım sonra ortaya çıkıyor illa
- 15-09-2022, 15:32:24Tamamıyla doğru insan kaybettiini kurtarmak için uğraşırken eldekinden de oluyor. Aslında iddaadan güzel gidiyordu lunaya girdim aptal gibi. Onda kaybettiğimi kazanayım derken yüksek girip kaybettim. kendimi asla yakıştıramıyorum. Ben henüz başındayım kurtulabilirm fazla bir zarar yokken sadece maaş alana kadar sıkıntı çekeceğim. Keşke herkes bıraksa, yarın kazansam bile aslında kar olmuyor çünkü fazlasıyla almıştır benden zatencnrzdmr83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle