Kumara önce para kazanmak için başlarsınız sonra da kaybettiginizi telafi etmek için debelenip durursunuz. Kaybettiğinizi telafi ettiğiniz anda tekrar başa dönersiniz. Buradan çıkışın tek yolu kaybettiğiniz miktari kabullenip önünüze bakmaktır.
Geçmiş olsun.
Tamamıyla doğru insan kaybettiini kurtarmak için uğraşırken eldekinden de oluyor. Aslında iddaadan güzel gidiyordu lunaya girdim aptal gibi. Onda kaybettiğimi kazanayım derken yüksek girip kaybettim. kendimi asla yakıştıramıyorum. Ben henüz başındayım kurtulabilirm fazla bir zarar yokken sadece maaş alana kadar sıkıntı çekeceğim. Keşke herkes bıraksa, yarın kazansam bile aslında kar olmuyor çünkü fazlasıyla almıştır benden zaten