Umarım kurtulursunuz ancak şuanda gördüğüm yaşadığımı bahsetmek istiyorum. 95 sonrası nesil (hepsini demiyorum.) kolay para ve az çalışma peşinde. O kadar çok varki ailemden olsun çalışanıma kadar. Bugün sabah 5te işe geldim 8de iş başı olmasına rağmen. Kolay para kolay para yatalım peşindeyiz. Az para alıyorsundur yada yetmiyor o çok ayrı konular.
Normalde bana yetiyor azda alsam şu lanet harici hiç kötü bişeyim yoktu. Nadir gezerim ayda yılda bir bir yerlere giderim. Ama tabi 30a geldik evlilik falan bişeyler için para lazım toplayınca yetmiyor. Bu şekilde de olanı kaybediyoruz tabi. Hırs yapmasam güzel gidiyordu ama sonu yok maalesef. Yaptık bi hata düzeltmek bize düşer biraz zaman lazım sadece. İçimde kalmasın diye açtım konuyu çünkü çok tırmalıyor insanı. Ailemlede aram bozulcak öğrenirseler ama söylemem lazım sanırım sonra ortaya çıkıyor illa