• 13-09-2022, 13:01:13
    #1
    Merhaba trendyolda oyuncu koltuğu gördüm çok güzeldi trendyol kampanyasında 2800tlydi ancak şuan 3300tl. Yorumlarda firmanın numarasını buldum ve yazdım o fiyata tekrar gelmeyeceğini belirtti. Komisyondan dolayı fiyat fazla dedi ancak mağazamıza gelirsen veya havale ile ödersen aynı fiyattan yardımcı oluruz dedi. İnstagramda takipçisi 500 takipçi mağaza adrwsi profilinde var ama ben gidemem uzak ve zamanım yok.

    Havale ile ödesem açıklamaya yazsam oyuncu koltuğu marka modeli satin alınmıştır diye
    Veya
    sanal kart bilgilerimi versem içine tam o miktarda para atsam o direk kart bilgilerim ile satın alsa ? Hem o kişinin bilgileride gözükmüş olur
    (Bunu o önerdi)
  • 13-09-2022, 13:03:58
    #2
    Allah bilir Ne gibi bir yorum yapılabilir ki buna firmayı paylaşın belki bilen eden çıkar.
  • 13-09-2022, 13:04:24
    #3
    valla ben daha önce banyo dolabı aldım evime hepsiburadadan firma havale ile yaparsan daha uyguna gelir demişti öylede yaptım bi sorun yaşamadım ama elbetteki bilemeyiz
  • 13-09-2022, 13:04:32
    #4
    Hocam bende aynı şekilde 3 adet pc almıştım. Dediği gibi konisyon çok alıyor aracı firmalar. Aldığım firma ile aramızda hiçbir sıkıntı çıkmadı. Zaten doğru kişiyi (trendyoldaki gerçek firma onlar ise) trendyola mağaza açmadan a'dan z'ye kontrolden geçiyorlar. Fatura iş yeri vs. herşeyin kontrolü yapılıp mağaza açmalarıns izin veriliyor. Eğer gerçekten aynı kişiler ise ben olsam alırdım.
    • thebestways
    thebestways bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-09-2022, 13:06:02
    #5
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bilir Ne gibi bir yorum yapılabilir ki buna firmayı paylaşın belki bilen eden çıkar.
    Kozalak.sepeti hocam firma
    wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben daha önce banyo dolabı aldım evime hepsiburadadan firma havale ile yaparsan daha uyguna gelir demişti öylede yaptım bi sorun yaşamadım ama elbetteki bilemeyiz
    İnşallah bende yaşamam
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende aynı şekilde 3 adet pc almıştım. Dediği gibi konisyon çok alıyor aracı firmalar. Aldığım firma ile aramızda hiçbir sıkıntı çıkmadı. Zaten doğru kişiyi (trendyoldaki gerçek firma onlar ise) trendyola mağaza açmadan a'dan z'ye kontrolden geçiyorlar. Fatura iş yeri vs. herşeyin kontrolü yapılıp mağaza açmalarıns izin veriliyor. Eğer gerçekten aynı kişiler ise ben olsam alırdım.
    Trendyoldaki yorumlarindan aldım numarasını o kişi hocam. Umarı. Bendede sorun olmaz
  • 13-09-2022, 13:07:13
    #6
    Trendyol’u aradan çıkartmaları anlaşılabilir olabilir eski fiyattan satabilmeleri için.
    Sanal kart bilgilerini alıp ne yapacaklar? Mail order mı? O olarak tanımladığınız kişi kim? Başkası sizin yerine neden sipariş veriyor?
  • 13-09-2022, 13:08:18
    #7
    ERP
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de benzer bir ticaret yapmıştım zamanında sorun yaşamadım. Fakat firmayı bir internetten araştırın, kapıda ödeme varsa bu ödeme yöntemini kullanın.
  • 13-09-2022, 13:08:43
    #8
    Yorumlardan numara almanız biraz şüphe uyandıran cinsten hocam. Biraz sabredip, Trendyoldan soru sor kısmından o numarayı sorabilirsiniz sizinle mi bağlantılı diye. Bu şekilde bir yol izleyebilirsiniz.
  • 13-09-2022, 13:08:44
    #9
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol’u aradan çıkartmaları anlaşılabilir olabilir eski fiyattan satabilmeleri için.
    Sanal kart bilgilerini alıp ne yapacaklar? Mail order mı? O olarak tanımladığınız kişi kim? Başkası sizin yerine neden sipariş veriyor?
    Hayır direk bilgileri alıp kendi sitelerinden heralde satın al yapıcaklar fiyatı ayarlayıp bana kod gelicek onu söyleyeceğim direk oluşucak dedi sipariş ama ben anlamadığım icin kabul.etmedim havale ile öderim en azından sorun yaşarsam dekont falan ile polise giderim