Merhaba trendyolda oyuncu koltuğu gördüm çok güzeldi trendyol kampanyasında 2800tlydi ancak şuan 3300tl. Yorumlarda firmanın numarasını buldum ve yazdım o fiyata tekrar gelmeyeceğini belirtti. Komisyondan dolayı fiyat fazla dedi ancak mağazamıza gelirsen veya havale ile ödersen aynı fiyattan yardımcı oluruz dedi. İnstagramda takipçisi 500 takipçi mağaza adrwsi profilinde var ama ben gidemem uzak ve zamanım yok.
Havale ile ödesem açıklamaya yazsam oyuncu koltuğu marka modeli satin alınmıştır diye
Veya
sanal kart bilgilerimi versem içine tam o miktarda para atsam o direk kart bilgilerim ile satın alsa ? Hem o kişinin bilgileride gözükmüş olur
(Bunu o önerdi)