ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah bilir Ne gibi bir yorum yapılabilir ki buna firmayı paylaşın belki bilen eden çıkar.
Kozalak.sepeti hocam firma
wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben daha önce banyo dolabı aldım evime hepsiburadadan firma havale ile yaparsan daha uyguna gelir demişti öylede yaptım bi sorun yaşamadım ama elbetteki bilemeyiz
İnşallah bende yaşamam
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende aynı şekilde 3 adet pc almıştım. Dediği gibi konisyon çok alıyor aracı firmalar. Aldığım firma ile aramızda hiçbir sıkıntı çıkmadı. Zaten doğru kişiyi (trendyoldaki gerçek firma onlar ise) trendyola mağaza açmadan a'dan z'ye kontrolden geçiyorlar. Fatura iş yeri vs. herşeyin kontrolü yapılıp mağaza açmalarıns izin veriliyor. Eğer gerçekten aynı kişiler ise ben olsam alırdım.
Trendyoldaki yorumlarindan aldım numarasını o kişi hocam. Umarı. Bendede sorun olmaz