Hocam bende aynı şekilde 3 adet pc almıştım. Dediği gibi konisyon çok alıyor aracı firmalar. Aldığım firma ile aramızda hiçbir sıkıntı çıkmadı. Zaten doğru kişiyi (trendyoldaki gerçek firma onlar ise) trendyola mağaza açmadan a'dan z'ye kontrolden geçiyorlar. Fatura iş yeri vs. herşeyin kontrolü yapılıp mağaza açmalarıns izin veriliyor. Eğer gerçekten aynı kişiler ise ben olsam alırdım.