• 06-09-2022, 22:00:19
    #1
    selamlar iyi forumlar hekese malum ülkedeki veriglerden dolayı sıfır telefon alamıyoruz ve yurtdışı ürünlere yöneliyoruz pandemi ile birlikte geçici kayıt olayı başladı ve çok fazla rağbet görd, sizce bitme kaldırılma durumu var mı bilgis ahibi olan var mı?
  • 06-09-2022, 22:05:13
    #2
    Sorunuzun cevabını kendiniz bulmanız için bir ipucu: Devlet bu işten para kazanmıyor.

    Yani bitecek bu şekilde devam ederse kalıcı kayıt kimse yaptırmaz. Çift hat bir telefonu senede 4 ay geçici kayıt yaparak olayı yasal olarak kapatabiliyorsunuz. Bu devlet için mantıklı değil. Ne zaman bunu paralı şekilde getirirler, o zaman diğer ihtimali düşünürüz.
  • 06-09-2022, 22:07:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Covid zamanında yürürlüğe girmiş bir hizmet diye biliyorum. Çok sürmez, bende güvenemediğim TR cihazı aldım
  • 06-09-2022, 22:09:29
    #4
    Geçici bir hizmettir en kısa sürede buda biter.
    Örneğin eczanelerde raporlu ilaçların günü bitse de gidip alabiliyordun , buda 2 ay önce kalktı.
  • 14-09-2022, 18:50:55
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    An itibari ile kapandı :/
  • 14-09-2022, 19:02:31
    #6
    halilk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibari ile kapandı :/
    kapanmış gözüküyor geçmiş olsun bi yunanistan yapıp dönmek şart oldu