selamlar iyi forumlar hekese malum ülkedeki veriglerden dolayı sıfır telefon alamıyoruz ve yurtdışı ürünlere yöneliyoruz pandemi ile birlikte geçici kayıt olayı başladı ve çok fazla rağbet görd, sizce bitme kaldırılma durumu var mı bilgis ahibi olan var mı?